بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متن سنگ قبر وینستون چرچیل

              عکس   عکس های منتشر نشده از چارلی چاپلین

من برای ملاقات با خالقم آماده ام
اما اینکه خالقم برای عذاب دردناک ملاقات با من آماده باشد چیز دیگریست 
 



نظرات شما عزیزان:

berxwedan
ساعت15:42---7 بهمن 1390
سلام.از اشعار کوردی هم استفاده کنی خیلی بهتره.سری به وبلاگ بنده بزنید
پاسخ:سلام چشم حتما از اشعار کردی هم استفاده میکنم ممنونم که نظر دادین


سیاوش
ساعت14:45---7 بهمن 1390
سلاو خاصی.من خودم بچه سنندجم لینکت کردم اگه مایل بودی لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 2:28 بعد از ظهر | |